ویترین خبر

ویترین خبر | اخبار در یک نگاه

ویترین خبر

ویترین خبر | اخبار در یک نگاه

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آموزش طراحی سایت و سئو 

     این روز ها حضور در فضای اینترنتی نه تنها برای هر کسب و کاری، بلکه برای هر فردی ضروری است. شما اگر صاحب کسب و کار هستید، مغازه ای دارید، معلم یا استاد دانشگاه هستید، در یک حوزه کارشناس و خبره هستید و … نیازمند یک سایت فروشگاهی، شرکتی یا شخصی هستید. بر همین اساس هم هست که دوره های زیادی برای آموزش راه اندازی سایت تعریف می شود. اما یک نکته مهم این است که صرف داشتن سایت کافی نیست، شما باید سایتی زیبا، کاربردی و پربازدید داشته باشید. ما در این دوره فقط طراحی سایت را آموزش نمیدهیم، ما همزمان موارد زیر را به شما آموزش خواهیم داد:

    1. طراحی و مدیریت سایت
    2. طراحی تصاویر و زیباسازی سایت
    3. بازاریابی و افزایش بازدید سایت

    واقعیت این است که هر کدام از این کارها کاملا تخصصی هستند، لذا به مدرس جداگانه ای نیاز دارند. بر همین اساس ما مدرسان متخصص و مجزا برای این محتا در نظر گرفته ایم. شما با ثبت نام در این دوره به طور کامل از این محتوا برخوردار هستید و اساتید تمام نیازهای شما را به شما آموزش خواهند داد. اساتید این دوره در کار خود خبره هستند:

    1. مهندس اقبال، مدرس بخش اول کارگاه، کارشناس ارشد IT، با سابقه ۱۰ سال فعالیت در حوزه طراحی سایت، پورتال و برنامه نویسی، اجرای پروژه های متعدد برای شرکت های بزرگ خصوصی و سازمان های دولتی.
    2. خانم خاکسار، کارشناس ارشد طراحی و گرافیک، با سابقه ۱۲ سال فعالیت در حوزه طراحی، عکاسی، گرافیک و هنری، اجرای پروژه های متعدد در خصوص طراحی گرافیک برای سازمان ها و شرکت ها.
    3. دکتر نصیری سوادکوهی، دکترای کارآفرینی گرایش ایجاد کسب و کار جدید، ۱۱ سال سابقه فعالیت در حوزه های کسب و کار، مشاوره، تدریس در دانشگاه و کارآفرینی، متخصص راه اندازی و رشد کسب و کارهای آنلاین و دیجیتال مارکتینگ
    • ویترین خبر ویترین خبر