ویترین خبر

ویترین خبر | اخبار در یک نگاه

ویترین خبر

ویترین خبر | اخبار در یک نگاه

۱ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معرفی کارگاه خصوصی مهاجرت کاری به استرالیا

چرا مهاجرت کاری به استرالیا

ایران کشوری با جمعیتی نزدیک به 80 میلیون نفر سال هاست که با مشکل بیکاری دست به گریبان بوده است. همین موضوع دلیل بسیاری از افراد برای مهاجرت است. متاسفانه بسیاری از جوانان امکان داشتن یک کار مورد پسند را ندارند وبازار کار ظرفیت لازم برای اشتغال همه متقاضیان را ندارد. طبیعی است که در این روند، عده ای به این نتیجه می رسند که برای یافتن فضای مناسب تری جهت کار و زندگی، به کشورهای دیگر، به ویژه کشورهای مهاجر پذیر و به طور خاص به کشور استرالیا نقل مکان کنند و آینده خود را در آن جا رقم بزنند.

دلالیل زیر را می توان برای انتخاب استرالیا برای مهاجرت در نظر داشت:

  • وسعت زیاد در مقابل جمعیت کم: استرالیا با جمعیتی حدود 25 میلیون نفر یکی از وسیع ترین کشورها در جهان است. وسعت استرالیا در مقابل جمعیت اندک آن موجب شده استرالیا یکی از کشورهای مهاجر بذیر در دنیا به حساب آید. دولت استرالیا سالیانه نیروی انسانی ماهر بسیاری را از طریق مهاجران برای رفع نیاز بازار کار جذب می کند.

  • نیاز به نیروی کار ماهر: استرالیا همواره نیازمند نیروی کار ماهر است. مردم این کشور در هیچ سالی نمی توانند نیاز بازار کار را به طور کامل برآورده نمایند. بر همین اساس دولت استرالیا همه ساله متقاضی پذیرش مهاجران کاری است. باید دقت داشت نیروی کار ماهر می تواند یک شغل خوب در استرالیا داشته باشد و در سطح رفاه بسیار خوب زندگی کند.

 

  • رفاه بالا: استرالیا یک کشور مرفه در جهان به حساب می آید. سرانه تولید ناخالص استرالیا بیش از 50 هزار دلار امریکا است. این موضوع باعث شده بسیاری از افرادی که تمایل به مهاجرت دارند استرالیا را به عنوان مقصد خود انتخاب کنند. استرالیا را باید یکی از توسعه یافته ترین کشورهای دنیا دانست که شهرهایی مانند سیدنی و آدالاید در آن قرار دارند. این شهرها در رتبه بندی برترین شهرهای جهان برای زندگی، همواره در رتبه های زیر 10 قرار دارند. سایر شهرهای استرالیا نیز از سطح رفاه بالایی برخوردار هستند. 

  • زبان انگلیسی: زبان رسمی استرالیا انگلیسی است. این یک مزیت بزرگ برای ایرانیان است. تردیدی نیست که بیشتر ایرانیان با انگلیسی به عنوان دومین زبان آشنا هستند و این یک جذابیت بزرگ برای ایرانی ها به حساب می آید.

 

  • تنوع فرهنگی در استرالیا: یکی از مزیت های بسیار بزرگ استرالیا، تعداد بالای مهاجران است. این موضوع موجب شده تا فرهنگ استرالیا مهاجران را به راحتی بپذیرند و فرآیند انطباق فرهنگی در این کشور به راحتی انجام می شود.

  • حضور زیاد ایرانیان: حضور سایر ایرانیان در استرالیا و چه بسا برخی از اعضای خانواده که پیش از این به استرالیا مهاجرت کرده اند دیگر جنبه انگیزشی برای مهاجرت به استرالیا است. هر ساله تعداد زیادی ایرانی به عنوان مهاجر به استرالیا مهاجرت می کنند و در این کشور زندگی جدید خود را آغاز می کنند. 

 

متداول ترین گزینه ها برای مهاجرت، سه روش زیر است:

  • مهاجرت کاری
  • مهاجرت سرمایه گذاری
  • مهاجرت تحصیلی

مهاجرت کاری یکی از شایع ترین شیوه های مهاجرت در دنیا است. این نوع مهاجرت برای ایجاد شرایط بهتر اقتصادی و افزایش رفاه زندگی انجام می شود و فرد مهاجر تلاش دارد شرایط کاری بهتری را برای خود ایجاد نماید. موضوع اصلی این دوره آموزشی نیز مهاجرت کاری است. مهاجرت کاری به استرالیا و شرایط اخذ ویزای کاری برای این کشور به صورت کامل و جامع در این کارگاه آموزشی مورد بررسی قرار می گیرد.

مهاجرت از طریق سرمایه گذاری هم روش دیگری است که هیچ کشوری طبعا از آن چشم پوشی نخواهد کرد. در اغلب کشورها، شما می توانید با صرف هزینه قابل توجه و تزریق پول به اقتصاد آن کشور، اقامت آن مکان را کسب نمایید. بدیهی است که این گزینه هم با توجه به هدفی که ما از این دوره به دنبالش هستیم چندان امکان پذیر نخواهد بود.

اما مهاجرت تحصیلی مخصوص دانشجویان و فارغ التحصیلانی است که قصد دارند در دیگر کشورها ادامه تحصیل دهند. ما دوره آموزشی دیگری در خصوص مهاجرت تحصیلی و دریافت بورسیه طراحی کرده ایم که می توانید آن را در این آدرس ببینید: دریافت بورسیه تحصیلی و مهاجرت

نکته مهم: ما هرگز در مورد پناهندگی و روش های آن به شما توصیه ای نخواهیم داشت. هیچ کس از مهمان ناخوانده خوشش نمی آید. زندگی یک پناهنده همراه با دردسرها و سختی های غیر قابل تحمل است. اگر قصد پناهندگی دارید، ادامه این مطالب و اساسا این دوره آموزشی به درد شما نمی خورد.

  • ویترین خبر ویترین خبر