ویترین خبر

ویترین خبر | اخبار در یک نگاه

ویترین خبر

ویترین خبر | اخبار در یک نگاه

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در دنیای امروز خبر ها زود کهنه می شوند و بسیاری از مردم دوست دارند به سرعت از آخرین اخبار با خبر شوند. شما می تواند در ویترین خبر از آخرین اخبار ایران و جهان آگاه شوید.

ویترین خبر با گردآوری آخرین اخبار از معتبر ترین سایت های خبری این امکان را فراهم می کند که در کمترین زمان به اخبار مختلف دست پیدا کنید.


ویترین‌خبر (www.vitrinekhabar.com) از سال 1395 آغاز به کار کرده و اخبار روز ایران و جهان را به صورت آنلاین از معتبرترین سایت‌های خبری در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. رسالت ما، اطلاع رسانی سریع و آسان اخبار به مخاطبانمان است. ما به هیچ سازمان و موسسه‌‎ای وابسته نبوده و گرایش سیاسی خود را در مطالب سایت دخالت نمی دهیم.

چشم انداز ما، تبدیل شدن به برترین سایت خبری کشور است. ما برای رسیدن به این مهم، تلاش داریم در فضایی ساده، سریع و جذاب، نیازهای خبری مخاطبان را به بهترین نحو پوشش دهیم. در این راستا، ما اصول و ارزش‌های راهنمای خود را به این صورت تعریف کرده‌ایم:

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه مخاطبان: ویترین‌خبر با مهیا نمودن فضایی ساده، مهم‌ترین و جذاب‌ترین اخبار سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها را برای مخاطبان خود در یک صفحه آماده کرده است. این امر موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه مخاطبان می شود. مخاطبان ویترین‌خبر می‌توانند در کمترین زمان ممکن، مهم‌ترین اخبار ایران و جهان را از منابع معتبر و متعدد دریافت و بررسی نمایند.
  • آگاهی جامعه از رویدادها و اخبار روز، از منظر های مختلف: ویترین خبر، منابع مختلف خبری با دیدگاه ها و تفکرات مختلف را پوشش داده تا مخاطبان بتوانند اخبار را با رویکردهای متفاوت دریافت نمایند.
  • خلاقیت و نوآوری: ویترین خبر تلاش دارد با نگاهی نو و خلاقانه به موضوع خبر بپردازد تا رضایت مخاطبان خود را بدست آورد. ما متعهد به خلاقیت و نوآوری در کارمان هستیم و قلبا باور داریم خلاقیت و نوآوری مسیری است که انتها ندارد. ما باور داریم باید هر روز با فکر و ایده‌ای جدید، ذینفعانمان را خوشحال نماییم.
  • نگرش برد-برد در تعامل با ذینفعان: ما باور داریم توجه به منافع تمامی ذینفعان کلید موفقیت بلندمدت و پایدار است. ویترین خبر علاوه بر توجه به منافع مخاطبان، تلاش دارد فضایی مناسب برای دیده شدن تمامی اخبار سایت‌های خبری فراهم آورد. همچنین ما بر اساس باورهای اخلاقی تمامی ترافیک صفحات جانبی را به سایت اصلی ارائه دهنده خبر، انتقال می دهیم.

ویترین‌خبر خود را در امر اطلاع‌رسانی مستقل دانسته و در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی و بدون توجه به تمایلات حزبی و جناحی، امکان دسترسی سریع و آسان به برترین خبرگزاری‌ها و سایت‌های خبری را فراهم می‌آورد.


  • ویترین خبر ویترین خبر